یکی از مهمترین اهداف
شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری در طول سنوات مختلف، ارائه سرویس
بهینه به ذینفعان، افزایش رضایتمندی مشتریان، تکریم ارباب رجوع و رعایت مفاد منشور
حقوق شهروندی بوده است. در همین راستا، این وظیفه برای شرکت متصور است که نسبت به
اخذ نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم و صاحبنظران در حوزه صنعت برق، از
طرق مختلف اقدام نماید.
این شرکت خود را موظف می داند تا مقررات، بخشنامهها، آیین
نامهها و دستورالعملهای تدوین شده در کمیتهها و کارگروههای تخصصی خود را طی
فراخوانهایی به اطلاع همکاران برساند و از طریق سامانه نظام پیشنهادهای شرکت
توانیر به آدرس http://np-chb.tavanir.org.ir/Login.aspx، نظرات و پیشنهادات را که خود انعکاسی از نظرات صاحبنظران و مردم
می باشد، پیرامون موارد مختلف جمع آوری و بررسی می نماید. پس از دریافت نظرات،
نسبت به اصلاح و سپس تصویب و ابلاغ آنها اقدام میشود.
همچنین، این شرکت از طریق سامانه های ذیل، اقدام به اخذ نظرات،
انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های مردم در تمامی حوزه های مرتبط با خدمات
خود مینماید.
دانلود فایل راهبرد مشارکت