ENGLISH
اجرای  موفق مانور تمرینی - آموزشی صنعت آب و برق منطقه مرکزی جنوب کشور در چهارمحال وبختیاری 1401/10/14
اجرای موفق مانور تمرینی - آموزشی صنعت آب و برق منطقه مرکزی جنوب کشور در چهارمحال وبختیاری

به منظور بالا بردن سطح آمادگی نیروهای عملیاتی صنعت آب وبرق در مقابل بحران های احتمالی، مانور تمرینی آموزشی با رویکرد وقوع زلزله با حضور نماینده دفتر بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو ، معاون هماهنگی عمرانی استانداری، شرکت های صنعت آب برق منطقه مرکزی جنوب کشور و همراهی نیروهای انتظامی و امدادی در شهرستان شهرکرد با موفقیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت ورئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در تشریح خبر گفت : باتوجه به شرایط اقلیمی وجغرافیایی استان از منظرپر بارشی ، کوهستانی و زلزله خیز بودن ، آمادگی صنعت آب و برق برای مقابله با بحران ها بسیار ضروری است که برگزاری مانور های تمرینی -آموزشی از اصلی ترین راه های افزایش این آمادگی می باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این مانور شناسایی نقاط ضعف شبکه های آب وبرق و کسب مهارت های فنی سطح بالادر جهت ارائه خدمت در زمان بحران می باشد، گفت : در این مانور زلزله فرضی 5.5 ریشتری در منطقه شهرکرد و اطراف آن در شبکه های برق و خطوط انتقال آب ایجاد خسارت می کند و بلافاصله نیروهای عملیاتی بصورت واقعی و عملی وارد حوزه کاری شده ونسبت به عیب یابی و رفع آن اقدام می نمایند.

دکتر عزیزی نماینده دفتر بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو با حضور در این مانور با اشاره به به پرتکرار بودن بحران زلزله در کشور و ضرورت آمادگی برای مقابله با این بحران از نیروهای عملیاتی خواست با رعایت اصول ایمنی وهماهنگی ناظرین اجرای مانور ، وارد عملیات شوند.

گفتنی است این مانور باحضور شرکت های یاری رسان صنعت آب وبرق از استان های فارس ، بوشهر ، کهگیلویه وبویر احمد و شیراز در دمای منفی 11 درجه سانتیگراد در شهرکرد برگزار شد که احداث شبکه برق رسانی ، نصب پایه و ترانسفور ماتور در محله 32 منظریه شهرکرد از اقدامات اجرایی مانور در حوزه برق می باشد.

تعداد بازدید: 1572
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق وب سايت متعلق به شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري مي باشد(استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است)
 
ورود اعضا
بستن
Powered by DorsaPortal